Sepelvaltimotaudin riskitekijät ja ennaltaehkäisy selkokielellä
Aikuistyypin diabetes
Tässä tekstissä kerrotaan aikuistyypin diabeteksestä, jota
kutsutaan myös nimellä tyypin 2 diabetes
Lue lisää
Alkoholi
Tässä tekstissä käsitellään alkoholia ja sitä, mitä haittaa alkoholista
on terveydelle.
Lue lisää
Kolesteroli
Tässä artikkelissa kerrotaan kolesterolista: mitä se on ja mihin se
vaikuttaa.
Lue lisää
Liikunta
Tässä artikkelissa kerrotaan liikunnasta. Liikunta vaikuttaa hyvällä
tavalla ihmisen terveyteen.
Lue lisää
Painonhallinta
Tässä artikkelissa kerrotaan painonhallinnasta. Se on tärkeää oman
terveyden kannalta.
Lue lisää
Sepelvaltimotauti
Tässä artikkelissa kerrotaan sydämen toiminnasta ja
sepelvaltimotaudista.
Lue lisää
Tupakka
Tässä artikkelissa kerrotaan tupakasta ja sen terveyshaitoista.
Lue lisää
Kohonnut verenpaine
Tässä tekstissä kerrotaan kohonneesta verenpaineesta, miten
sitä arvioidaan ja mitä haittoja se aiheuttaa.
Lue lisää