Sepelvaltimotaudin riskitekijät ja ennaltaehkäisy selkokielellä
Aikuistyypin diabetes
Tässä tekstissä kerrotaan aikuistyypin diabeteksestä, jota kutsutaan myös nimellä tyypin 2 diabetes.
Alkoholi
Tässä tekstissä käsitellään alkoholia ja sitä, mitä haittaa alkoholista on terveydelle.
Kolesteroli
Tässä artikkelissa kerrotaan kolesterolista: mitä se on ja mihin se vaikuttaa.
Liikunta
Tässä artikkelissa kerrotaan liikunnasta. Liikunta vaikuttaa hyvällä tavalla ihmisen terveyteen.
Painonhallinta
Tässä artikkelissa kerrotaan painonhallinnasta. Se on tärkeää oman terveyden kannalta.
Sepelvaltimotauti
Tässä artikkelissa kerrotaan sydämen toiminnasta ja sepelvaltimotaudista.
Tupakka
Tässä artikkelissa kerrotaan tupakasta ja sen terveyshaitoista.
Kohonnut verenpaine
Tässä tekstissä kerrotaan kohonneesta verenpaineesta,miten sitä arvioidaan ja mitä haittoja se aiheuttaa.
Päivitetty
12.08.2009