Anna palautetta ja kysy Hyviksen sähköisen asioinnin palveluista. Mikäli haluat palautteeseen vastauksen, muistathan jättää yhteystietosi. Tarkistathan ensin löytyykö etsimäsi asia usein kysytyt kysymykset - osiosta.
Hyvis-palautekanavalla ei käsitellä osoitteenmuutoksia, terveystietoihin, lääkitykseen tai hoitoon liittyviä asioita, näissä asioissa ota yhteyttä sinua hoitaneeseen terveydenhuollon yksikköön. Sosiaalipalveluiden sähköisen asioinnin ongelmatilanteissa, ota yhteyttä oman kuntasi sosiaalitoimistoon (yhteystiedot).
Palautelomakkeella lähetetyt viestit eivät välity terveydenhuoltoon.
Palvelun käyttöön liittyviä ohjeita löytyy Ohjeet -osiosta.
Pyrimme vastaamaan jättämäänne yhteydenottoon n. 3 arkipäivän kuluessa.