Sähköinen asiointipalvelu
Tervetuloa asioimaan
Koronan vuoksi kaikkien organisaatioiden muut kuin koronaan liittyvät sähköiset ajanvarauspalvelut toimivat rajoitetusti.
Kuinka toimia jos epäilet saaneesi koronaviruksen?
Lue oman asuinkuntasi ohjeet.
Ajanvarauspalvelut
Palvelussa voit varata, siirtää ja tarkastella varaamiasi vastaanottoaikoja.
Palvelu on käytössä Jyväskylän Hankasalmen ja Uuraisten terveyspalveluissa, Seututerveyskeskuksessa, Muuramen Hyvinvointi Oy:llä sekä Jyväskylän kaupungin sosiaali- ja terveyspalveluissa
Asiointipalveluun
Kirjaudu asiointipalveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Jos haluat varata vastaanottoajan, kirjaudu ylläolevista painikkeista ajanvaraukseen.
Keski-Suomen asiointipalvelun kautta voit
- varata aikoja vastaanotoille
- ottaa yhteyttä eri toimipisteisiin
- täyttää esitietolomakkeita
- käydä viestinvaihtoa sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.
Asiointipalvelu on käytössä Jyväskylän, Hankasalmen ja Uuraisten terveyspalveluissa, Jyväskylän kaupungin sosiaalipalveluissa, Keski-Suomen seututerveyskeskuksessa, Saarikassa ja Keski-Suomen sairaanhoitopiirissä. Tarjolla olevat palvelut vaihtelevat organisaatioittain. Näet kunkin organisaation käytössä olevat palvelut kirjauduttuasi. Muuramen Hyvinvointi - liikelaitos ei tarjoa sähköisiä asiointipalveluja tätä kautta.
Kirjautuminen
Kirjaudu asiointipalveluun pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ja hyväksy sähköisen asioinnin sopimus ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Tarkistathan, että olet tallentanut omiin tietoihisi voimassa olevan matkapuhelinnumeron ja/tai sähköpostiosoitteen sekä valinnut, kumpaan haluat ilmoituksen sinulle saapuneesta viestistä. Sähköpostilla tai tekstiviestinä ei lähetetä potilastietoja, ainoastaan ilmoituksia asiointipalveluun tulleista viesteistä.