Sähköinen asiointipalvelu

Järjestelmässä esiintyy suuren kuormituksen vuoksi hitautta. Maltathan odottaa rauhassa sivun latautumista
HUOM! Jos varaat aikaa koronarokotuksiin, huomioi että samanaikaisia varaajia voi olla liikkeellä satoja. Et välttämättä saa ensimmäistä aikaa jos joku muu ehtii tallentaa sen ensin, yritä sitkeästi uudelleen. Suosi muita kuin "ensimmäisenä vapaita olevia aikoja" tai ajanvarauskirjoja. Palvelu saattaa olla hidas, mikäli samanaikaisia varaajia on paljon. 

Koronan vuoksi kaikkien organisaatioiden muut kuin koronaan liittyvät sähköiset ajanvarauspalvelut toimivat rajoitetusti. 

Keski-Suomen asiointipalvelun kautta voit

  • varata aikoja vastaanotoille
  • ottaa yhteyttä eri toimipisteisiin 
  • täyttää esitietolomakkeita
  • käydä viestinvaihtoa sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

Asiointipalvelu on käytössä Jyväskylän, Hankasalmen ja Uuraisten terveyspalveluissa, Jyväskylän kaupungin sosiaalipalveluissa, Keski-Suomen seututerveyskeskuksessa, Saarikassa ja Keski-Suomen sairaanhoitopiirissä. Tarjolla olevat palvelut vaihtelevat organisaatioittain. Näet kunkin organisaation käytössä olevat palvelut kirjauduttuasi. Muuramen Hyvinvointi - liikelaitos tarjoaa ainoastaan ajanvarauspalveluita. 

Kirjaudu asiointipalveluun - Kirjaudu ajanvaraukseen

Palveluihin kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.  ja hyväksy sähköisen asioinnin sopimus ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

Tarkista ja päivitä asiointipalvelun omiin tietoihin voimassa oleva matkapuhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite. Ne ovat tärkeitä ja etenkin puhelinnumeroa käytetään mm. koronaan liittyvässä viestinnässä. Samalla valitset kumpaan haluat ilmoituksen sinulle saapuneesta sähköisestä viestistä tai lomakkeiden täyttöpyynnöstä. Sähköpostilla tai tekstiviestinä ei lähetetä potilastietoja, ne toimivat ainoastaan herätteinä asiointipalvelusta.

Valtakunnalliset sähköiset palvelut