Takaisin

Sähköiset asiointipalvelut uudelle alustalle

5.5.2017

Sähköiset asiointipalvelut uudelle alustalle

Kirsi / Hyvis-ICT

INFO: Sähköiset palvelut pois käytöstä ma 8.5. klo 8:00 -  ke.10.5. klo 10:00 välisen ajan

 

Sähköisten palveluiden uudistus etenee:

Julkiset sivustot (hyvis.fi) uudistettiin huhtikuussa ja seuraavaksi sähköiset asiointipalvelut (OmaHyvis) siirtyvät kokonaan uusittuun ympäristöön.

 

Käyttökatko:

Siirtyminen aiheuttaa katkon palveluiden käyttöön. Katkon aikana lomakkeiden täyttö, turvallinen viestinvälitys ja yhteydenottomahdollisuus on pois käytöstä. Palvelukatko on suunniteltu tapahtuvan 8.5.2017 klo 8.00 - 10.5.2017 klo 10.00

Ajanvarauspalvelut ovat muista poiketen käytettävissäsi suurimman osan ajasta myös käyttökatkon aikana. Ajanvarauspalveluissa on suunniteltuna pieni käyttökatko 10.5.2017 klo 8 - 10.00 välisenä aikana.

Mitä uudistuksen jälkeen:

Palvelun avauduttua pääset tutustumaan uusittuun palveluun, josta löydät tutut alueesi asiointipalvelut sekä jatkossa myös uusia palveluita entistä selkeämmässä ja helppokäyttöisemmässä muodossa.

Kun katkon jälkeen kirjaudut uudistettuihin sähköisiin palveluihin ensimmäistä kertaa:

-        tarkasta ja päivitä yhteystietosi ja

-        hyväksy uuden palvelun käyttöehdot ja sähköisen asioinnin sopimus