Kysy neuvoa

Kysy neuvoa -lomake on apunasi silloin, kun tarvitset neuvontaa terveydenhuoltoon tai sosiaalipalveluihin liittyen. Laajennamme Kysy neuvoa -lomakkeen käyttöä vaiheittain. Lomakkeita vastaanottavat toimijat löydät alavalikosta.

Ole hyvä ja kerro asiasi lyhyesti ilman tilanteeseesi liittyviä henkilökohtaisia yksityiskohtia tai henkilötunnusta.

Tarkistathan yhteystietosi ennen lomakkeen lähettämistä. Otamme sinuun yhteyttä 1-3 arkipäivän kuluessa ensisijaisesti puhelimitse.

Huomioithan, että Kysy neuvoa -lomake ei ole tarkoitettu kiireellisiin tilanteisiin. Saat apua äkillisissä sosiaali- ja terveydenhuollon ongelmissa soittamalla Päivystysavun numeroon 116117. Hätätilanteissa soita aina hätäkeskuksen numeroon 112.

 

Kysy neuvoa -lomakkeella lähettämiäsi tietoja käsittelevät Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän sosiaali-ja terveydenhuollon ammattilaiset. Jos yhteydenotto johtaa palvelutapahtumaan tai asiakkuuteen, kirjataan tarvittavat tiedot asiakas- tai potilastietojärjestelmään.