Sähköiset asiointipalvelut

INFO: Hyvis –sähköinen asiointipalvelu uudistuu. Uudistustyöt aiheuttavat katkon palveluiden käytössä. Käyttökatko alkaa 19.5.2017 klo 08:00. Uudistettu sähköinen asiointipalvelu on käytössäsi jälleen 31.5.2017. Ajanvarauspalveluissa voi esiintyä ajoittaisia katkoja ja häiriöitä ajalla 26.-30.5.2017.

Sosiaali- ja terveydenhuollon sähköiset asiointipalvelut on toteutettu Päijät-Hämeen alueella usean eri palveluntarjoajan toimesta. Kehitämme sähköistä palvelutarjontaamme jatkuvasti muiden palveluiden tueksi. Toivomme että sähköiset palvelut tekevät asioimisestasi entistä joustavampaa.

Löydät kaikki asiointipalvelusi sähköisen asioinnin sivuvalikosta. Mobiililaitteilla navigoit helposti Menu-valikon kautta. Voit varata aikoja, lähettää esitietoja tai ottaa yhteyttä ammattilaiseen silloin kun sinulle parhaiten sopii. Hyvis – sähköiset asiointipalvelut ovat käytössäsi monessa eri toimipisteessä. Ohjeet palvelun käyttöön löydät Infosta. Sivuiltamme löydät myös muut Päijät-Hämeen julkisen sosiaali- ja terveydenhuollon sähköiset palvelukanavat.

Sähköiset asiointipalvelut toimipisteittäin

Tutustu käytössäsi oleviin palvelukokonaisuuksiin